Nezávislé posouzení a zhodnocení námi poskytovaných služeb je pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. ZPŠ již od roku 2005 každoročně absolvuje audit kvality dle normy ISO 9001:2015, aby ověřila, zda péče o klienty, komunikace, ale i vnitřní procesy probíhají tak, jak mají, případně, zda se nabízí prostor pro zlepšení
Letošní audit, uskutečněný ve dnech 16. 9. – 18. 9. byl auditem recertifikačním, tedy komplexním. Kromě pracovišť jednotlivých odborných útvarů v sídle ZPŠ jej proto podstoupily i pobočky v Rychnově nad Kněžnou a ve Vrchlabí, včetně kontaktních míst v areálu ŠKODA AUTO a.s. v Mladé Boleslavi a v Kvasinách.
Výsledky auditu nás potěšily, protože jsme obhájili certifikát jakosti na další tři roky. Tento výsledek lze bezesporu považovat za ocenění kvalitní práce všech zaměstnanců ZPŠ, čehož si, zvláště v nynější době ovlivněné pandemií koronaviru, ještě o to víc vážíme.
Na kvalitu našich poskytovaných služeb zajišťujeme průběžně zpětnou vazbu. Naši pojištěnci mají možnost vyplnit dotazník spokojenosti. Velmi nás těší, že z výsledků vyplývá všeobecně spokojenost. Opakovaně se také výborně umisťujeme v nezávislém hodnocení projektu „Zdravotní pojišťovna roku“, který vyhlašuje organizace HealthCare Institute. V jeho posledním ročníku se ZPŠ stala vítězem 4 dílčích kategorií (z pohledu ředitelů nemocnic, z pohledu ambulantních lékařů, podle preventivních programů pro děti a dorost a podle finančního zdraví) a v celkovém pořadí se stala nejlepší zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou. Nejen to je bezesporu jedním z důvodů, že každý přestupní termín přibývají noví pojištěnci, kteří v nás vkládají důvěru.